گیتار, مقالات

گیتار یاماها Yamaha C40، پرفروش ترین گیتار آموزشی

گیتار یاماها Yamaha C40، پرفروش ترین گیتار آموزشی

با بودجه کم میتوانید بهترین و پرفروش ترین گیتار یعنی گیتار یاماها Yamaha C40 را تهیه کنید.

  • کمپانی یاماها به تمام جوانب امر به دقت فکر می کند و سلیقه همه نوازندگان را در نظر دارد.
  • گیتار یاماها C40 با یک کیفیت ولی با رنگ های متفاوتی به بازار عرضه می شود.
  • گیتار کلاسیک YAMAHA C40M همان گیتار C40 معروف با رنگ مات می باشد.
  • این امر نشانگر آن است که کمپانی بزرگ یاماها اهمیت زیادی برای سلایق متفاوت قائل است.
  • باید این نکته را در نظر گرفت نوازندگانی هستند که عاشق رنگ مات گیتار هستند برای این دسته از نوازندگان C40m بهترین گزینه می باشد.

گیتار یاماها Yamaha C40

درباره گیتار کلاسیک YAMAHA C40

  • تاپ ساخته شده از صنوبر، بک و ساید از جنس مرانتی و فینگربرد و خرک‌ها رزوود همه نشانه‌های یک گیتار خوش صدا با عکس العمل خوب به حرکت‌های نوازنده است که در قیمتی مناسب عرضه شده است.

  • چوب صفحه رو از جنس اسپروس می باشد این چوب برای بسیاری از نوازندگان قابل اطمینان و محبوب می باشد.
  • اکثر گیتار های سری Cیاماها از این نوع چوب می باشد و همین موضوع مسبب طرفداران زیاد آن است.
  • بک و پهلو این مدل همانند همان C40 از چوب مرانتی می باشد یک ترکیب استثنایی برای یک شروع جادویی با این گیتار در انتظار شماست.

  • گیتار کلاسیک یاماها سری C تیونر ماشین‌های بسیار دقیقی دارد. این ساز با کیفیت، صدایی ایده آل و قابلیت نوازندگی استثنایی را با قیمتی مناسب همراه کرده است. سری C سازهای فول سایز با کیفیت بسیار بالا هستند که تولید آن‌ها تنها از عهده ی یاماها بر می‌آید.
  • گیتارهای کلاسیک استاندارد موجود در بازار از نظر شکل دسته، ضخامت و عرض دسته تا حدود زیادی از استاندارد‌های یکسانی بهر می‌برند. معمولا ساختار دسته‌ی گیتار باید با فیزیک و اندازه‌ی دست شما مطابقت داشته باشد. شکل دسته یکی از عوامل مهم در راحتی شما در نوازندگی است.
  • چوب‌های متداول در ساخت دسته‌ی گیتار ماهون، سدر و افرا هستند. این چوب‌ها به علت سختی و چگالی بالا و همچنین انعطاف‌ناپذیری راحت، برای دسته‌ی گیتار بسیار مناسب‌اند. یکی دیگر از عواملی که به کیفیت و ثبات دسته‌ی گیتار می‌انجامد، تقویت دسته به‌وسیله‌ی چوب آبنوس است که معمولا در گیتار‌های گران‌قیمت استفاده می‌شود. نوار تیره‌رنگ در پشت دسته‌ی گیتار نشان می‌دهد که دسته‌ی گیتار با آبنوس تقویت‌ شده است.

قیمتی مقرون به صرفه

به نظر می‌رسد نوازندگان مبتدی با شنیدن صدای این گیتار گزینه‌های پیش رو را کنار گذاشته و گیتار یاماها Yamaha C40 را انتخاب می‌نمایند. قیمت گیتار C40 در برابر برندهای رقیب بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. این تنها دلیل برای فروش بسیار بالای این گیتار در فروشگاه‌های لوازم موسیقی می‌باشد.

گیتار یاماها Yamaha C40، پرفروش ترین گیتار آموزشی

ساختاری دقیق و استاندارد ، صدایی پرحجم

گیتار کلاسیک یاماها سری C دهه هاست که طرفداران پر و پا قرصی دارد. گیتاریست‌های بی‌شماری اولین آکوردهای خود را با گیتار یاماها Yamaha C40 تمرین کرده اند. در حقیقت بهتر است بگوییم که گیتار کلاسیک یاماها مدل c40 یک ساز ارزان و مناسب برای افراد مبتدی است که شما می‌توانید آن را برای شروع نوازندگی انتخاب کنید. همچنین اگر قصد یادگیری گیتار کلاسیک را دارید این مدل می‌تواند تا سال‌ها جوابگوی تمرینات شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *